توری حصاری با روکش پی وی سی pvc

توری حصاری با روکش پی وی سی pvc یکی دیگر از تولیدات فنس ایران می باشد.قابلیت توری حصاری با روکش پی وی سی pvc در مناطق مرطوب مانند شمال و جنوب کشور نسب به توری های حصاری بدون روکش بیشتر بوده و محصول پیشنهادی ما برای فنس کشی این مناطق می باشد.

تنها تفاوت توری حصاری با روکش پی وی سی pvc نسب به توری های حصاری گالوانیزه داشتن یک لایه پی وی سی بر روی مفتول گالوانیزه گرم می باشد.این لایه پی وی سی موجب می شود عمر فنس و حصار در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار افزایش یابد.

مفتول های گالوانیزه گرم به خودی خود ضد زنگ می باشد اما هنگامی که فنس کشی در یک منطقه مرطوب صنعتی لازم باشد توری حصاری با روکش پی وی سی pvc گزینه مطلوب محسوب می شود زیرا در این مناطق باران های اسیدی می بارد و همین باران های اسیدی می تواند بر توری های حصاری بدون روکش آسیب وارد نماید.

لایه پی وی سی دارای مواد یو وی بوده و در مقابل اشعه آفتاب و عومل طبیعی و جوی نمی پوسد.از این محصول می توان در داخل اب های شور برای جداسازی حوضچه های ماهی و یا محافظت از کابل های نوری که از بستر دریا عبور می کند استفاده نمود.

زیبایی توری حصاری با روکش پی وی سی pvc نسبت به توری های معمولی بسیار بیشتر بوده و منظره چشم نوازتری را ایجاد می نماید.

قطر مفتول توری حصاری با روکش پی وی سی pvc از 2.2 میلیمتر الی 5 میلیمتر متغیر بوده و بسته به سفارش و کاربرد آن در چشمه های درخواستی تولید می شود.

توری حصاری با روکش پی وی سی pvc تنها گزینه مقرون به صرفه برای حصارکشی اطراف پالایشگاه های صنعتی می باشد.یکی دیگر از کااربرد های این توری در ساخت قفس و حصارکشی برای حیوانات و دامداری ها و مرغ داری ها می باشد. زیرا به آسانی تمیز شده و در صورت آلوده شدن با مواد دفعی از حیوانات دچار خوردگی نمی شود.

بسیار دیده شده که بر اثر سهل انگاری کابل های برق با حصارهای قفس حیوانات اتصال بر قرار نموده و موجب حادثه شده است .فنس های با روکش پی وی سی از این نظر کاملا ایمن بوده و موجب حوادث ناشی از اتصال کابل های برق با فنس ها نمی شود.

طول رول های پی وی سی در تنوع 10 متر – 15 متر و 20 متر می باشد.

عرض های موجود 100 150 180 200 250 و 300 سانتیمتر می باشد ولی در صورت نیاز می توان به صورت سفارشی تولید نمود.

تنوع چشمه های توری حصاری با روکش پی وی سی pvc از 5 5.566.5 و7 سانتیمتر می باشد.